Pravo kupca na odustanak od ugovora
Preduzetnik ”SZR ARTECO NOVI SAD”, Novi Sad, Stefana Dečanskog 6, registrovan kod APR, PIB 106127407, Šifra delatnosti 4334, Matični broj 61717552, Tel +381 (0)65 6416128, +381 (0)64 3362945.
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na poručeni proizvod/robu ili pruženu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate. Naš tim će u najkraćem roku obraditi zahtev za reklamaciju i kontaktirati Vas povodom Vaše reklamacije.
Kupcu je, nakon podnete reklamacije, na raspolaganju nekoliko opcija:
- Pravo kupca na odustanak od ugovora:
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zaskon i 44/2018 – dr. zakon), Kupac ima pravo da odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od zaključenja Ugovora, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova povraćaja proizvoda/robe. Kupac svoje gore navedeno zakonsko pravo u konkretnom slučaju može koristiti prilikom kupovine proizvoda/robe putem internet sajta Prodavca: www.arteco.rs. Ovo svoje pravo Kupac ostvaruje izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Obrazac za odustanak Kupac dostavlja Prodavcu u štampanoj formi zajedno sa proizvodom/robom koju vraća. Obrazac za odustanak možete preuzeti ovde.
- Povraćaj kupljenog proizvoda/robe:
Nakon prihvaćene reklamacije od strane Prodavca, Kupac Prodavcu vraća kupljeni proizvod/robu. Troškove povrata robe snosi Kupac. U slučaju neispravnog, oštećenog ili pogrešno poslatog proizvoda/robe troškove povrata ili zamene predmetnog proizvoda/robe snosi Prodavac.
Prilikom povraćaja proizvoda/robe kupac je dužan da priloži i dokumentaciju koja mu je data prilikom kupovine proizvoda/robe, tačnije Kupac Prodavcu treba da pripremi:
- Proizvod/robu koju vraća;
- Original račun;
- Obrazac reklamacije (izjavu) ili obrazac za odustanak.
Povrat novca nakon uvažene reklamacije vrši se preko računa u roku od 3 radna dana.
- Zamena kupljenog proizvoda/robe:
Nakon odobrene reklamacije proizvoda/robe od strane Prodavca, pored povrata proizvoda/robe, Kupac se može odlučiti za zamenu kupljenog proizvoda/robe. Kada Prodavac utvrdi da je proizvod/roba vraćen u istom stanju u kakvom je poslat Kupcu (neoštećen i ispravan) vrši se zamena za neki drugi artikal uz korigovanje troškova, manje ili više u odnosu na ukupnu vrednost proizvoda/robe, naravno ukoliko postoji potreba za tim. Troškove zamene robe snosi Kupac, osim u slučajevima kada Kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
- Oštećen proizvod/roba
Kupac je dužan da prilikom prijema proizvoda/robe isti pregleda i ukoliko postoje vidna oštećenja proizvoda/robe i/ili njenog pakovanja isti odbije da primi i o tome odmah obavesti Prodavca putem e-mail adrese: info@arteco.rs Na licu mesta kurir sačinjava zapisnik o navedenom oštećenju i prilaže isti Prodavcu. Takvu pošiljku kurir vraća Prodavcu, te Prodavac Kupcu dostavlja novi neoštećen paket sa proizvodom/robom koju je Kupac poručio. Ukoliko Kupac primi pošiljku, te nakon otvaranja iste uvidi da je proizvod/roba oštećen prilikom transporta ili ne odgovara poručenom proizvodu/robi, dužan je da u roku od 24h putem e-mail adrese: info@arteco.rs obavesti Prodavca i opiše mu konkretan problem.
Prilikom utvrđivanja da je proizvod/roba oštećen prilikom transporta, potrebno je fotografisati oštećenja i fotografije dostaviti na mail adresu: info@arteco.rs
Prodavac će u roku od 8 dana od prijema reklamacije elektronskim putem obavestiti Kupca o prijemu reklamacije i obavestiti ga o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od prijema zahteva za reklamaciju od strane Prodavca.